10/20/2004

Isiklikest kirjadest

Eilne üritus Tudengibänd 2004 oli ikka tõeline kick-ass üritus. Jah, te kuulsite õigesti, just sellist omadussõna ma kasutasingi :)

Sisters by Mistake jättis väga sügava mulje - noh, tegelikult nende laulja jättis. Ma olin venna kaudu bändist enne ka üht-teist kuulnud, aga seda ma ei teadnud, et tegemist on eriti... ja ma mõtlen ERITI... hea häälega lauljaga.

Kogu ürituse raamis aga ikkagi From Private Letters, kes rokkis - nagu alati - maja katuse paigast. Käisin ise koos teiste groupie'dega kaasa karjumas ja kargamas.

Käige nende veebilehel, lugege ja tõmmake alla minu lemmiklugu Agnus Dei. Enne seda te ainult arvate, et olete rokki kuulnud. Viiul, laul ja meeleolu loomine minu väikeselt vennalt :)

Loogilise arenguna nad muidugi võitsid nii publiku auhinna kui ka esimese koha. Nemad said kasti õlut ja reedpulli, Riko sai mu maha kukkunud prillid moshijate jalgade alt kätte ja mina sain elamuse, mida jätkus veel hommikutundideni Krooksus kiita.

Vot see on see, mida ma tahan oma tulevasel mootorrattal kuulata :)

Rokenroll...

4 Comments:

At 9:00 PM, Blogger Leopold said...

Tekkis kohe kaks küsimust:

Kas erakirjad lähevad siis edasi juba Slipknotti soojendama ja kas pillimeeste auhindasid ka kukkus?

Kas detsembris on oodata kohtumist hobusesaba, kitsehabeme, pealuusôrmustega ja pikas nahkmantlis (mille seljale on tikitud 'Ride2live') Teeduga?

Ei aga tore, et veel vanas eas jälle blogikirjutamise hobi üles vôetakse ja mul ka kuskil jauramas käia on.

 
At 11:58 AM, Blogger Lauri said...

a) jah, kohevarsti tuleb slipnott erakirju soojendama Tartusse varjendisse - mul kokku lepitud.

b) narmaid ei tule, pealuusõrmuseid ei tule, marilyn mansoni meiki ei tule, maani pika mantli ostan kindlasti, millel seljasl tekst: "if You can read this, the chick has fallen off." ... no ja kui see kama on olmeas, siis kunagi peaks ka ratta ostule mõtlema :)

Aamen

 
At 4:03 PM, Blogger Leopold said...

A kas selle Sisters By Mistake lauljanna n2ol on tegemist ka uue salap2rase tuttavaga, keda keegi ei tea?

 
At 10:45 PM, Blogger Lauri said...

Kui ongi, siis on ta tõepoolest salapärane tuttav, sest mina ise ka teda ei tea :)

 

Postita kommentaar

<< Home