9/11/2006

Mõnusad asjad

Täna juhtus peale ülejäänud mõnusate asjade kaks eriti mõnusat asja.

Esimene eriti mõnus asi oli see, et mees, kes mulle Veski tänava paremakäelise risti peal vasakult ette sõitis, vaatas eriti muheda naeratusega mulle samal ajal otsa ja kehitas siiralt vabandaval ilmel õlgu. See ma-ju-tahtsin-aga-lihtsalt-ei-jõudnud-pidurdada ilme pani muigama hoolimata sellest, et samal ajal ennast tsikli esirattale kõõluma olin pidurdanud.

Teine eriti mõnus asi oli see, et Zorbase bouzoukimängijad vastasid mõlemad kohe hommikul muhedalt minu meilile ja andsid lootust, et ma nende kaudu tõepoolest ühe Kreeka bouzouki omanikuks võiksin saada. Kui vaja, siis on pill ka otse Kreekast võimalik kohale orgunnida. Nojah, eks nad peavadki abivalmid olema - sai ju minu pisik tõsisemalt alguse nende Folgil antud rebetiko kontsertist.

Mõnusad asjad on igatahes muhedad.

1 Comments:

At 7:08 PM, Anonymous Anonüümne said...

Hehhh...
Nägin ka eelmisel nädalal ühel Tartu kesklinna ristmikul, kuidas üks uljas mootorrattur pidurdas nii et esimesel rattal sõitis natuke maad (eemalt paistis päris kift), noormees pidi ju natuke trikitama, sest mõlemal pool ristmikku tsikkid ju ometi vaatasid, aga hoogne rattur ei märganud, et endal hoog liiga suur ja pani kõmmmmdi üle pea. Pole kunagi näinud kedagi niiiii kiiresti püsti tõusmas (maast lamavast asendist) ja minema kihutamas. Ju tal oli pisut piinlik vms. :)
Kokkuvõtlikult - ma millegi pärast kahtlustan, et see polnud sina Lauri :)
Aga motikamehed, LEEGID PEALE :)
Ohutut liiklemist!
Margot

 

Postita kommentaar

<< Home