1/31/2006

Järgmise hommiku turundus

On mõned peod ja mõned kohad, mis piletiraha eest templiga ühe su käeselja ära sodivad. Järgmisel hommikul/pealelõunal kui ühe silma lahti ajad, on see alati esimene asi, mida märgatakse. Alles siis jääd korraks imetlema, et näe, millise pildi mulle siia teinud on.

Nemad siin on selle ära tabanud ja templitele järgmise päeva ajalehtedes sisalduva pakkumise kohta info kribanud. Lisaks kõigele, on nad uuendusliku idee eest poodiumile tõstetud kui ühe konkursi finalist kategoorias "innovaatiline lähenemine meediale".

Mulle meeldib see, mis nad tegid - mida tahad sina hommikuse peoväsimusega üles ärgates kõige rohkem. Mullivett? Pizzat? Ajalehti lugeda? Mina kui mullivee, pizza ja ajalehe tootja-väljaandja-kojutooja käin mööda kõrtse ja jagan muudkui oma telefoninumbriga kummitempleid.

Hea mõte - kindlasti. Uudne lähenemine - vaevalt, ma olen kindlasti näinud seda ka Eestis tehatavat, aga mitte ei mäleta, kus ja kelle poolt.