Assortii leiunurgast
Võtsin sekundiks aja maha ja vaatasin eile õhtul esimest korda alates suve lõpust üle kõik selle, mille kokkutellitud ajaveebide RSS-söötjad mulle vahepeal kokku olid tassinud. Isegi diagonaalis lugemine võttis paar tundi aega - mõned asjad jäid aga nii silma, et sundisid hiire ratast tagasi kerima.
Saagu need siis nüüd ka teie ette kantud:
Joseph Jaffe ketrab endiselt oma vana teemat sellest, kuidas tarbijad suhtlevad ja saavad infot hoopist mujalt kui peavoolumeediast, mille tõttu oleks kaval kui brändid oma kommunikatsiooniga sinna järgi koliksid. Kena. Nõus. Vana asi.
Silma jäi hoopis üks lahe graafik, mis ka ammu nähtud, aga pildi kujul mul sed veel olemas ei olnud.
Puma võtab asja huumoriga ja ei salga, milleks nad asju teevad. Minu rahakott eelistab sellist brändi iga kell. Ei viitsi enam otsida, kust see pilt pärines (autiorikaitse ja blogiviisakuse jüngrid, andke andeks).
Seth Godin ajab ka muutumatult ühte ja sedasama juttu, aga sedakorda on tema mõtted nõusolekuturundusest eriti selgelt väljendatud.
Real permission works like this: if you stop showing up, people complain, they ask where you went.Kes ei tea, millest jutt, lugege. Kes arvab, et teab, lugege ikka.
I got a note from a Daily Candy reader the other day. He was upset because for three days in a row, his Daily Candy newsletter hadn't come. That's permission.
Permission is like dating. You don't start by asking for the sale at first impression. You earn the right, over time, bit by bit.
John Jantsch esitab põneva mõtteharjutuse kuidas vallandada 10% oma klientidest, vabastada hulk aega ja ressurssi, et rakendada see efektiivsemalt. Põnev parameeter, mida Johni arvates reastamisel lisaks kasumlikkusele tuleks arvestada on soovituspotentsiaal. Õpetlik.
Lisaks panin tähele, et meie kasutatava CRM'i teemal on palju poleemikat. Kiidetakse, laidetakse, õigustatakse ja jumaldatakse. Mobi liitub kiitjatega. Ei mingeid graafikute genereerimist, outlooki integratsiooni, sisse ehitatud online backgammon'it, müügiprognooside tabelit ja muud kasutut pahna. Lihtsalt suure kiirusega kasvav struktureeritud hulk salvestatud suhtlust. Kõik ülejäänu on müügitegevust pärssiv funktsionaalsus. Soovitan soojalt väikestele, keskmistele, paindlikele ja tulemuslikele.
Lisaks paar põnevat leidu veebist:
McPoland : ultrastiilne Poola McDonaldsi koduleht. Laeb ennast kaua, aga kena on ka.
Ericsson Music Trip : päris naljaka disainiga omapärane üllitis. Kas meeldib väga või siis üldse mitte.
Meet the Pixels : päris naljakas lähenemine Foxtels'i poolt HDTV tutvustamisele.
***
Ongi selleks korraks kõik. Kui hokist, pokkerist, varsti taas välja löövast motoviirusest ja elamisest aega üle jääb, siis kirjutan järgmisel poolaastal jälle.
Teie minge uurige seni, mis Fortumos põnevat ja tulge suve lõpus minu ja Kessu pulma.
Sildid: marketing, müügiteemad, uba
0 Comments:
Postita kommentaar
<< Home