9/05/2005

Paha lugu

Paha lugu, kui kohvikutes WiFi ei tööta. Lähen reeglina päeva keskel sisse vaid sinna, kus oranz kleepekas uksel. Tuleb neiu, küsib, mida mulle ja mina ütlen talle, mida mulle. Siis ma panen arvuti käima ja leian, et WiFi ei tööta umbes sajal erineval põhjusel. Neiu ei oska mulle öelda, miks ja teda ei saa vist ka süüdistada.

Siis ma vaatan lauale ja seal seisab see, mis mulle toodi... miinus paar lonksu või ampsu. Ma küsin arve, neiu toob. Võtab kaardi, läheb sikutab masina pilust läbi ja küsib allkirja. Mina annan. Panen arvuti kokku ja lähen ära. Päris palju tegevusi enne, kui minema saan.

Paha lugu. Kui ma lähen kohvikusse, võtan ajalehe ja avastan, et kõik leheküljed on tühjad, siis saan ma vähemalt kohe ära minna.

*****

Homme on ARKi eksam ja viimane lävepakk mootorratturiks saamisel. Tõe tund.