2/01/2006

Eile Leoga arutasime, et...

Ma tunnistan, et ei saa pihta, mis neil inimestel arus on, kes Viru Valge müts peas päriselt teiste hulgas ringi patseerivad. Inimene ikkagi natuke identifitseerib ennast läbi selle, mida ta selga paneb - kui ma olen trendikas, siis jälgin moodi, kui olen või tahan olla sportlane, siis käin dressides, kui arvan, et riided ei määra, siis käingi hooletult. Aga viinamütsiga...?

Ma tean küll, et see müts antakse liitrise pudeliga kaasa ja ei mõista hukka inimesi, kes on elus poest liitri viina ostnud - Allah näeb, et ka mina olen sellise teoga vahel hakkama saanud. Kas see on aga see, mida ma enda juures rõhutada tahan?

Huvitav, kas Hennessy mütsiga on normaalsem ringi käia, kui Laua Viina omaga? Ühtpidi justkui on, aga teistpidi on ühed jotad mõlemad. Pole isegi tõestatud, et Hennessy mütsiga mees päriselt kalleid marke eelistab.

Vot sellises sümbolistlikus maailmas elame ja mine võta kinni miks see konkreetne sümbol mind häirib. Igatahes, esimene, kes ütleb, et tal päriselt ei ole peale Viru Valge ühegi teise rõivabrändi peakatet ja ka raha, et seda osta, andke märku ja ma annan ühe oma mütsi ära. Selle sinise inetuse peate vastutasuks ära peitma.

Tuleb ise sabast haarata - muidu ei muutugi maailm paremaks :)

7 Comments:

At 9:38 PM, Anonymous Anonüümne said...

Täna juhtusin mitte tavalistel asjaoludel, tavalisse Eesti väikelinna Haapsalu ning oli kolm tundi aega lihtsalt tänavatel ringi patseerida ning nautida suurepärast seltskonda. Tänaval käies märkasin ühte poissi, vanust kuskil 10. Tuli koos oma semudega ilmselt koolist. Ja mis müts oli väikemehel peas? Ikka Viru Valge; tol hetkel tekkisid sarnased mõtted mis blogi omanik välja tõi. Ühtlasi kas on eetiline ande väikelapsele siiski viru valge müts talvel käimiseks ja seega aidata tal olla teiste laste seas popp? Võibolla oli samas tegu alkohoolikute pere lapsega, kellel ei olnudki muud mütsi ning lapse külmetuse vältimiseks suras ema talle mütsi pähe? Sellised mõtted tekkisid siis...

 
At 4:29 PM, Anonymous Anonüümne said...

hmm. põhimõtteliselt küll jah, aga ma ei usu, et eestis on eriti palju inimesi, kes saavad panna käe südamele ja ütelda, et ei ole kunagi ÜHTEGI alkoholibrändi logoga riideeset kandnud (ei mina ega sina k.a.). Tuleneb see tõenäoliselt eestlaste tarbimispatternist ning seeläbi suurte alkoholitootjate suunatud marketingi kulutustest. Kuna selles ón sul täiesti õigus et ühte brändi siinkohal teisest halvemaks/paremaks pidada ei ole kohane leian ma, et Viru Valge mütsidega inimeste hukkamõistmine pole ka eriti õiglane. Mitte, et need mütsid silma ei riivaks.
Madis

 
At 5:31 PM, Blogger Lauri said...

Hea point. Mõtlesin hetke järele ja juba olin valmis kätt südamele panema kui meenus, et mul vedeleb kapis üks A le Coq'i logoga t-särk, mida ma olen kindlasti kusagil ka kandnud. Ja üks Glenfiddichi särk on mul ka olemas.

Ei oskaki sõrmega osutada, kust piir täpselt jookseb, aga selgelt on õlle logoga sokid sellest ühel ja viina kirjadega mütsid-kindad teisel pool :)

 
At 12:22 PM, Anonymous Anonüümne said...

Too Viru Valge müts näeb veel vähemalt viisakas välja ja eemalt tundub korralik olevat, aga see oranž Stroh-i müts, mis mingi suurema pudeliga kaasa tuleb, see on küll jube. Ma ei saa nendest inimestest aru, kes taolise juraka pähe endale nõustuvad tõmbama - selleks peaks ikka väljas väga külm olema ja mitte ühtegi alternatiivi. Aga selliseid inimesi näeb tänavapildis ikka suht tihti!

 
At 3:10 PM, Anonymous Anonüümne said...

Et Glenfiddichi müts oleks oluliselt parem? Pigem kipub sinnapoole, et juhul kui neid tartu linnas 1 on siis küll. Ikka tundub mulle, et sulle häirivam on selle asja juures just massidesse kandumise külg. Aga see kehtib ju kõikide asjade kohta.
madis

 
At 3:22 PM, Blogger Lauri said...

Huvitav, STROHi mütsi ma polegi näinud. Ja massidesse kaldumisega pole ka vist siin kuigipalju pistmist - ega neid nii palju ka linna peal ei näe.

Alkoholireklaamis pole ka asi, sest sellesuunalise sõjakisaga oleks minust silmairjalik välja tulla.

Pigem vist häirib Viru Valge tugev kohalolek mütsikandjate minapildis.

 
At 8:03 PM, Anonymous Anonüümne said...

No mina kannan ka seda "neetud" mütsi, aga maal metsas, sest soe myts on ja peas püsib kui metsas mütata. Aga no jah avalikult..........

 

Postita kommentaar

<< Home