11/16/2006

Rännumehe rõõmud

Kui inimesel on vaja paar korda kuus kõik Baltikumi pealinnad läbi tuisata, siis kuluvad selles võrdlemisi väsitavas ringi rändamises ära kõik tobenaljad, mis saadaval on.

Nägin üleeile Riia toomkiriku ees musta Porsche Cayenne'i, mille numbrimärgil seisis "MARRIED". Et siis mis mõttes?

... ma olen nii õnnelikult abielus, et lasin selle peale seljale tätoveerimist ka numbrilauale graveerida...???
... ma kinkisin selle naisele, aga kõik mehed, kes näevad blondi sõitmas Porche maasturiga - unustage ära, ta on abielus...???
... minu laps abiellus ja ma kinkisin talle õnneliku vanemana auto...???
... ma olen oma autoga abielus...???

Mine võta kinni - tobe igal juhul.

Teiseks, ma ei suuda seni lahti saada harjumusest küsida Vilniuse lennujaamas AirBaltic'u tshekkinnis teenindajalt: "Could you tell me what type of plane will we be flying today?"

See lihtsalt on rosin minu päevas, kuulata kuidas nad vastavad: "Oh, sure - it's the Fokker."

3 Comments:

At 4:54 AM, Anonymous Anonüümne said...

Niiviisi osavalt p6imitud 2rimehe r66m ja motomehe kurbus, et k2igud on lennuki ja mitte motika peal. Oleks siis veel Porsche..

 
At 1:37 PM, Blogger Lauri said...

Just, kuigi on omal nahal kogetud fakt, et Tartust tsikliga Vilniusesse jõudes ei ole motomees enam üldiselt võimeline samal päeval ka ärikohtumisi pidama. Seega peab tiivuliste transporterite eelist tunnistama :)

 
At 11:38 AM, Blogger Mari-Leen Albers said...

aga äkki see oli pulmaauto, mis renditakse ainult abiellujatele välja ja selleks oli ka nimi selline?! :)

 

Postita kommentaar

<< Home