3/26/2005

Segased ajad ja hommikused üllatused

Päevameeter näitab:

a)kolm päeva Consumer Behavior eksamini
b)viis päeva Market Research eksamini
c)viis päeva lennuki väljumiseni
d)viis ja pool päeva Tartusse saabumiseni
e)kuus päeva Tartus ärkamiseni ja aru saamiseni, et nüüd polegi natuke aega vaja enam statistika ega SPSS-ga iga päev jamada

Tunneli lõpust on seega näha õrna valgust.

Koridori peal on koos minuga viis inimest, kes õpivad iga päev, nii et veri ninast väljas ja neli, kes loodavad jumalikule sekkumisele või muudele asjadele, mis võiksid väärata nende vältimatut ja kuulsusetut põrumist.

Just sellises kontekstis ja sellisel ajahetkel tabasid mind hommikul kaks üllatust...

Esiteks kirjutas mulle sakslane, kelle perkonnanimi tähendab inglise keeles midagi nii vallatult ebasiivsat, et võib arvata, kus on pärit tema negatiivne hoiak kogu ümbritsevasse ühiskonda. Igatahes saatis tegelane mulle pealkirjaga "hi, foreign guy" omal initsiatiivil mõlema eksami kogu materjali kokkuvõtted failina, lootes, et need kergendavad minu õppimisprotsessi.

Ta ei eksinud, see teeb kogu asja nats kergemaks, aga kus kurat oli ta nende kokkuvõtetega kaks päeva tagasi, kui ma veel ei olnud jõudnud 10 tundi päevas töötades poolt raamatut ise paberile kokku võtta. Igatahes kena zhest - Eestis pole sellist toredat abivalmidust just tihti kohanud. 1:0 sakslastele.

Teiseks - minu parema reie siseküljel, kõrgusel, millest veel napilt-napilt siivsal toonil avalikult rääkida võib, on maakerasuurune sinikas...

Teooriad selle päritolu kohta on järgmised:

a) Tundmatu isik on öösel minu tuppa hiilinud ja mulle une pealt jala või mõne muu nüri esemega k******sse proovinud lüüa, seejuures veidi paremale tabanud ning paanikahoos mind äratamata põgenenud.
b) EMT ja Tanki reklaamiagentuuri loodud koomiksi-pultrad on mind öösel oma koduplaneedile vedanud ja teinud mõned kohmakad inimkatsed, peale mida on mind tagasi toodud ning vahejuhtum tuhat aastat meie tehnoloogiast ees olevate vahenditega mu ajust kustutatud.

Kuna mul on öösiti erinevatel põhjustel uks lukus, oleks teine variant loogilisem põhjendus. Mine võta siis kinni...

1 Comments:

At 1:03 PM, Anonymous Anonüümne said...

kuule pg!
tule koju siis saab seda sinikat aarele näidata muidu oled varsti nagu meresjev. izzi.

 

Postita kommentaar

<< Home