3/06/2005

Rahulik pühapäevane lesimine

Maadlesin viimased nädal otsa arvutiviirusega. Tema võitis, mina formattisin kõvaketta ära ja alustasin algusest peale. Kohaliku ITC centeri paksukesed ütlesid (tsiteerin): Your computer is so fucked up that there is nothing to do ja andsid mulle kaastundest isegi teenustasu tagasi.

Nüüd olen jälle onnlainis tagasi ja vaatan imestusega, et Leo on vahepeal ühe igihalja teema üles kraapinud. Ütlen tapamaja meeste toetuseks, et käisin eile poes ja ostsin kanafileed, hakkliha ja mingeid seavidinaid, mis teeb minu ostukorvis olnud surnud loomade kogusummaks 3. Oma ühikas ringi vaadates pole huvitaval kombel taimetoitlasi kohanud - siinne spekter on lai pigem seksuaal-äärmuste ja -vähemuste koha pealt.

Tegelikult aga võtsin pliiatsijupi kätte selleks, et jagada oma tänaseid muusikaelamusi.

Harilikult ei levita ma halba muusikat isegi nalja pärast mitte - ei taha nõudlust kõrgele ajada, äkki Auris ja Aarne saavad millestki valesti aru ja arvavad, et kõigile meeldibki. See on aga selline kurb joga, et pole ka teoreetilist võimalust, et need kodanikud kunagi kuhugi pääsevad. Naerge või nutke...

Muusikamaailma päikeselisema külje pealt on siin üks Aapo Ilvese üllitis ka.

Väikeste linnade naised on lollakad,
peksavad keelt makaronidest kollakat.

5 Comments:

At 4:20 PM, Anonymous Anonüümne said...

Jätkuks teemale, oh seda hullu maailma...

Mul endal blogspoti pole, seepärast pean oma kommentaaridega siinset spoti risustama, sest selle peale, mis ma just lehest lugesin, ei saa ma mitte vaikki olla. Nimelt,ehk mäletate siukest suurepärast telesarja nagu "Stiilne viisik", halenaljaks lugu sellest, kuidas 5 USA homopoissi tavalisi mehi üles vuhvisid.
Nüüd siis on siuke trend ka Soome jõudnud. Neil ka nüüd oma stiilne viisik - Fab5, eesmärk jälle sama: tavaliste meeste kiusamine. Kusjuures lehes oli kõik vajalik info ja pildid ka olemas - need soome homopoisid on siuksed kiitsakad: 2 kaalub alla 70 kg (mis on minu arust ühe ontiliku mehe jaoks liiga vähe), 2 on kaalukategoorias 70-72 kg. Enamusel neist paraku õnnetuseks parnerit hetkel pole :(.

nii et kallid Eesti noormehed, tundke rõõmu, et meil veel siukseid veidrusi ei tehta! Tont teab kauaks seda rõõmu teile antakse...

 
At 6:39 PM, Blogger Lauri said...

Ma võiksin vabalt paraja raha eest juuksed soengusse sättida ja varbavahed jalas geinaljade saatel teisi mehi oma stiilinõuannetega kostitada. Parajalt distantsilt muidugi...

Kaalun lõdvalt alla kaheksakümne viie. Who's with me? :)

 
At 8:01 PM, Blogger Leopold said...

Mina olen kaheksakümne viie ääre peal, et vist ei mahu kahjuks Sulle sekundeerima.

Aga ega "Pedepilk poissmehele" eesti versioon vaevalt ka kuhugi kaugele jääb - kui Sa mõnda TV3e/Kanal2e produtsenti tead, siis anna endast märku ja saad äkki oma 15 minutit kuulsust kätte.

Ja seleta siis terve ülejäänud elu, et ainult raha eest ja tegelt meeldivad tüdrukud.

 
At 9:43 PM, Blogger Lauri said...

Tead, kui Anu S. sind juba korraks Just'i veergudele võtab paigutada - ega siis polegi tähtis, kas tagantjärgi veel kellelegi miskit selgeks suudad teha või mitte. Raha jookseb niikuinii kohinal suurest torust otse sahvrisse.

 
At 12:17 AM, Anonymous Anonüümne said...

no ma arvan et siuhksete naitajatega mahute te ehk amatöör geide e. pyhapaeva geide rubriiki. Seega nouan peaosa oma ausale 78kg`le...(mitte oelda produtsentidele et osaliselt selles syydi hispaania näljalaager). mees partnerit kah mul ausona hetkel ei ole...yhesonaga sobin nigu rusikas silmaauku

 

Postita kommentaar

<< Home