3/08/2005

Midagi muusikagurmaanidele

Ma ei mäleta, kelle blogi ma täna sirvisin, ja seega ei saa me kunagi teada, kelle süü läbi ma jätkan Leole ja teistele näljastele konossoritele ning muusikagurmaanidele audiohõrgutiste serveerimist.

Vähemalt Madisele peaks Ants Laidami nimi tuttav olema, kes ei tea, siis tegu on Eesti produktiivseima heliloojaga. Ärgem, kodanikud, unustagem vanu klassikuid.

Peakoka tänane soovitus:

Naistele naistepäeva puhul lugu number 104 "Kevadel kui õitses kõik." (a capella)
Meestele naistepäeva puhul lugu number 188 "Sport, sport, sport." (a capella)
Ingrid Rüütlile naistepäeva puhul pala number 24. "Sauna taga tiigi ääres." (sarjast Igihaljaid rahvamuusika töötlusi)

Loogilised Poisid EI OLE halvim, mis Eestlased muusika koha pealt korda on saatnud - maiustage...

2 Comments:

At 12:26 AM, Blogger Lauri said...

Kahju, et siin areen ei käi. Hoiaks hea meelega Triinu tegemistega ennast rohkem kursis - praegu teda minu kirjandusradar ei näita...

...madalalt lendab vist veel.

 
At 8:50 PM, Blogger Leopold said...

Ants Laidam kõlab oma lauluhäälega juba peaaegu sama hästi kui mina. Vaata kindlasti ka ülejäänud koduleht läbi (http://www.hot.ee/laidam/) ning jätka oma valvsa produtsendipilguga annete avastamist. Muide, kes või mis on konossor?

 

Postita kommentaar

<< Home