12/01/2004

Aarrghhh

Lauri: Ma ju ei viitsi seda kirja täna lõpetada...

Kohusetunne: Kui sa seda täna ei lõpeta, siis sa reedel Tallinnasse minna ei saa, sest sul pole kohtumisi.

Lauri: ...aga mis siis, ma lähen mõni teine päev.

Kohusetunne: Aga siis tulevad juba uued asjad ja nii sa ei saagi lõpuks mitte kui midagi tehtud - luuser.

Lauri: Mind ei kotigi mida sina arvad, ma tahaks minna üle tee Gruusia saatkonda ja midagi süüa.

Kohusetunne: Ma tahaks teada, mille eest sa sööd, kui tööd enam ei tee ja palk hakkab masendavalt väikeseks kokku kuivama - kas sa selle peale oled mõelnud igavene idioot.

Lauri (nutuvõre suu ümber): Aga...

Kohusetunne: Mitte mingeid agasid, kui kirja täna valmis ei tee, siis bändiproovis mitte ühtegi õlut sulle täna.

Lauri: Aga ma teen siis kiirelt valmis ja...

Kohusetunne (ärritunult ja häält tõstes): ... ja KORRALIKULT - ei ole nii, et kirjutad kirja valmis ja homme ei viitsi seda keegi lugeda. Kurat viimane kord kui luban sul õhtuti klubis kolada. Kui ma avastan, et sa mingi käki kokku keerad siin õhtuga, siis ma teen sulle selliseid süümekaid, et sa töötad kuu aega ilma magamata vabatahtlikult ja kirjutad kogu kursuse bakalaureusetööd üksi valmis.

Lauri (nuuksudes): Eieieiei, pole vaja... ma... teen korralikult, ausõna.

Kohusetunne:Vot nii ole nüüd hea poiss, too endale veel kohvi ja hakka kirjutama, välja võid homme hommikul ka saata... aga pea meeles, mis ma rääkisin.

(Eesriie.)