10/17/2005

Ja nii ma siis vahtisingi rinnahoidjaid



Et kõik ausalt ära rääkida, olen ma seda uudist juba kolm-neli korda erinevates kanalites märganud, aga pole viitsinud uurida. Pole nagu otseselt minu teema. Kui ma aga täna Adrants'i uudist lugesin, hakkas huvitama.

Jutt siis Wonderbra uue kollektsiooni promosaidist "Experience WonderYou". Reklaamitegijatel on palju erinevaid seisukohti, mis on reklaami ja reklaamimise ülesanne. Minu isiklik seisukoht on, et reklaami esimene ülesanne on müüa ning selle filosoofia kohaselt on Wonderbra märki tabanud. Kogu keskkonna tsentris on külastaja kui potentsiaalne klient, kellele demonstreeritakse väga elavalt situatsioone ning olukordi, mis kuuluvad Wonderbra omanike argiellu, kuid jäävad another-bra-kandjate jaoks unistuseks.

Lehte külastavad naised riietuvad virtuaalselt Wondrebra'sse ning koos sellega asetuvad nad loomulikult kõigi virtuaaltegelste tähelepanu tsentrisse nii metroos eskalaatoril kui ka õhtul hotelly lobby-baaris. Kellele siis tähelepanu ei meeldiks?

Mis on see põhjus, miks see leht aga mulle meeldis ja mis mehed sellest saavad? Ma arvan, et erinevaid emotsioone on palju - kes mõtleb, oh kui uhke on siseneda ruumi nii pilkupüüdva naise saatjana, kes midagi muud, aga mingi kõll peaks kõigil mõttest läbi käima.

Üks on selge, andke kliendile toodet katsuda, laske tal endal sellega emotsionaalne side tekitada ning see ost teostub ka hinnasilti vaatamata. Uusn, et Wonderbra uuel kollektsioonil hakkab hästi minema ning kindlasti võiksid WonderYou saidist õppida need turundajad, kes interneti- või mobiiliturundust iseenesest võluvitsaks peavad ja oma sisulised kontseptsioonid siit saavad.