2/13/2006

Inno ja pauk

Leidsin polaarkaru blogi kaudu Inno Tähismaa sisekaemuse. Täna justkui ei ole esimene aprill - oot, lähen kontrollin veelkord üle...

... ei ole jah. Tähendab tõsi. Hõõrun silmi. Kas see mees mitte ei ole pärisajakirjanik? Milleks sellist lugu vaja oli? ...ja kellele? Postimehe esiküljelugu? Kas tõesti?

... mul on palju küsimusi ja vähe vastuseid. Innol aga, nagu paistab, vastustest puudus ei ole. Müstika.

Ma pigem suren, kui kannatan igavesti häda
13.02.2006 00:01
Inno Tähismaa, ajakirjanik

Olen küll proovinud oma seksihimu vähendada alkoholi tarbimise, suitsetamise, sportimise ja lihtsalt tahtega alla surumisega, aga ikka on loodus olnud minust üle. Ikka olen pidanud nö paugu lahti saama. Ja kui naine seksida ei taha, olen end ise käega rahuldanud või siis käinud lõbumajas. Sest kaua sa ikka pihku peksad, tahad ikka aeg-ajalt naist ka saada.

1 Comments:

At 5:30 PM, Anonymous Anonüümne said...

Ma tundsin teda paar aastat tagasi.
Vägisi kargab pähe mõte - äkki keegi on talle käkki keeranud ja tema mailiaadressi nikerdanud ja sellise loo PMle saatnud?

 

Postita kommentaar

<< Home