11/28/2006

Lennujaama audiokaaslased

Ma saan esimest korda aru, miks Estonian Air'i lendude hilinemise teemal nii kõvast Jeeriku pasunaid puhuti. Minuga juhtub lennu hilinemine esimest korda ja pealegi veel esialgu ainult kahe tunni võrra. Paha on ikka.

Õnneks on nii Eestis kui mujal tööalane ringi liikumine õpetanud läpaka akusid hoidma ja mitte kuhugi minema ilma, et pleier oleks podcaste täis laetud. Mina panen klapid pähe ja kirjutan teiega. Sellest mehest, kes minu kõrval aga juba pool tundi klaasistunud silmadega ühte punkti põrnitseb ja sekka iga minuti tagant kella vaatab, on mul siiralt kahju.

Natuke vähem kahju - aga siiski - on habemeajamisvahu pudelist ja hambapastast, mis minult turvakontrollis kofiskeeriti kui vedel släsh terav släsh ohtlik ja mis kõik veel. Iga kord on see üks loto teemal, et mis siis täna ära võetakse. Seni on kõik marginaalsete kaotustega laabunud, aga ma ootan aega, mil mulle teatatakse, et minu vasak king ja prillid on poentsiaalselt ohtlikud.

Tegelikult olen ma aga kõigest sellest piisavalt vähe häiritud, et tahtsin kogu eelneva jutu kokkuvõtteks hoopis podcast'ide tarbimist promoda. Okei, blogidest on kõik nüüd kuulnud, podcaste on lähiringi tuttavatest maininud vaid herr Uri, kelle välja reklaamitud HBR Idea Casti hiljuti kuulama sattusin.

Miks podcastid head on?

Autoga sõitmise ajal, lennu-ummikutes istudes, jalutades ja kõikvõimalikel muudel viisidel vahemaid läbides pole mitte kunagi mitte midagi teha. Siis on hea kui miski kõrva podiseb - tarkade podcastide vahepeal võib ka niisama naljakaid kuulata. Garanteerin, et aeg läheb oluliselt kiiremini kui poole kõrvaga muusikat kuulata.

Minu menüü, millest ma viimase viimaste kuude jooksul naljalt ühtki episoodi pole vahele jätnud, olgu siin siis ära toodud.

Erialasest kretinismist:
SalesRoundup Podcast
Manager Tools Podcast
Across The Sound

Mõnusad mõttevahetused sellest, mis ümberringi:
Olukorrast riigis
Keskpäevatund
Tehnokratt

(minge http://www.kuku.ee/kuku/arhiiv2/ ja vaadake sealt ise - mingi ajutine laadimisprobleem ei luba linkida)

Niisama coolid:
Ajalootund
Rahva Oma Kaitse

Kui ise ei leia, aga tahaks, siis näiteks PodcastAlley pakub parajat valikut, et alustada omal käel proovimist.

Sildid: