2/03/2005

MGC session...

... on üks väga kaval trikk.

Consumer Behaviour'i õppejõud andis märku, et selleks, et viimase kodutöö jaoks piisavalt taustinfot omada, tuleks meil registreeruda "MGC" sessioonile. Mis see täpselt on, pidime me teada saama marketingi osakonna sekretärilt registreerudes. Tollel päeval ma täiesti unustasin kogu asja ja järgmisel päeval poolhilinenult osakonda sisse tormates sain teada, et sekretär ka ei tea, mis see on.

Andis mulle kellaaja, millal ma arvuti taga pean olema ja meiliaadressi kuhu saata oma hotmaili aadress ja nimi.

Õigel ajal emmessenni astudes liideti mind mingi tshätikommjuunitiga, kus seletati, et meil on päris lihast ja luust müügimees online, kes etendab reisikorraldajat ja meie etendame kliente. Siis me täitsime mingeid ankeete ja pidime huvi tundma erinevate kohtade üle, mis meile Londonis meeldiks näha.

Kui 45 minutit läbi sai, tuli elegantne pööre - now if we have discussed all the alternatives what to see in while in London, would you like to receive a proposal for the trip You just chose?

(üks-null müügimehele)

Ja nii ma saingi aru, et ma olin tund aega oma ajast kooli soovitusel jutustanud reaalse reisibüroo äärmiselt ebakompetentse müügiagendiga.

Vastasin not for me please...

(üks-üks)

... ja panin talle tagasisideankeedis hinded, mida ta ka päriselt vääris.

(kaks-üks mulle)

Müügiagendid ja müügijuhid ja müügimehed ja müügidirektorid ärge kunagi kasutage millegi pakkumiseks MSN'i - enam impersonaalsemaid kanaleid kui see ja tuvipost polegi vist olemas :)