4/15/2005

Torm peale vaikust

Annan järgi ühiskondlikule survele (nii on üsna mõnus kirjutada, sest tundub nagu oleks mul hordidena andunud lugejaid - tegelikult kaks kodanikku lihtsalt pragasid minuga), korjan üles oma unaruses kohustused ja annan endast jälle märku.

Vabanduseks veel niipalju, et peale eksameid sõitsin Tartusse tagasi. Pool siinolekut läbi ja aeg kokkuvõtteid teha. Minu mõtted jäägu mulle endale, teie ette laotan visuaalseks tõestuseks lahti oma telefoni mälukaardi, mille peale on alates jaanuari lõpust piltisid klõpsitud.

Lahendasin seekord asja niipidi, et zippisin sisult lähedased pildid kokku ja teie muudkui sikutage alla, pakkige lahti ja vaadake kui miskipärast huvitab. Igaks juhuks olgu öeldud, et:

a) 95% piltidest on tehtud telefoniga ja nende kvaliteet on tihtilugu piisav ainult registreerimiseks, kes või mis on pildil
b) huvitava faktina - kui fotokat antakse pidevalt teiste kätte, et nad sinust pilti teeksid, siis telefoniga seda kommet ei ole ehk siis asjad on valdavalt vaadatuna minu pilgu läbi ilma, et ma ise kaadris oleksin
c) mul puudub igasugune fotofetish ja tahtmine pildistada varje ning valgust nagu see noorte trendiinimeste seas praegu väga üüber on
d) mõned pildid on maru igavad

See öeldud, läheme piltide juurde. Selle faili sees on pildid minu tulekust läbi Brüsseli ja esimesest nädalast Maastrichtis (1,6 MB). Siin ja siin on kaks faili Maastrichti karnevalist, mis toimus kolmandal nädalal (6,7 ja 6,1 MB). Siia pistsin ma kõik klõpsud, mis ma olen teinud siinoleku esimese poole aja jooksul Maastrichtis ja mis mujale ei mahtunud. Peale selle käisin ma veel Märtsi keskel Hannoveris CeBITil ja nägin selliseid asju (3,8 MB). Novott ja siis sai esimene blokk läbi ja vaheja ning M-i sünnipäeva klõpsud on siin (1,3 MB).

Kodus oli muide väga mõnus, sai hämmastavalt paljudele pilgu peale visata, K-ga asju teha, vennal juuksed maha ajada ja koduvandega juttu puhuda. Sain vennalt suure laadungi muusikat kaasa varastada - kes kokku puutub võiks kuulata sellist albumit nagu Singer Vingeri "Är Ei Lääq". Kui palju seda ikka juhtub, et juba kolmandas murdeeas vennad ikka veel selliseid plaate suudavad teha, mis kõik eelneva üle lööb.

Tagasi tulles selgus, et Rita siiski ei teinud nalja ja mul on tõepoolest toakaaslane tekkinud. Brandon from Salt Lake City, Utah. Teistele tundub ta imelik, mulle tundub pigem lihtsalt vaikne. Õpib psühholoogiat ja vabandas ette ja taha et oli sunnitud minu mustad sokid ja õllepudelid, mida ma tema kapis hoidsin, sealt välja võtma ja oma riided asemele panema. Olin suuremeelne ja andsin andeks. Eile öösel oli tal näiteks üks sõber külas, kelle tuleku eest ja meie põrandal ööbimise eest ta jälle sada korda vabandas - sõber jõi õhtul pudeli absinti ära ja see tuli koos õhtusöögiga öösel kell neli jälle toa põrandale välja tagasi. Hommikul mõlemad jälle vabandasid sada korda ja mina valetasin, et ma magasin - tegelikult vaatasin poole silmaga ja hoidsin vaevu naru tagasi.

Kokkuvõttes mõnus vend aga kohutavalt vale ajastus - 3 nädalat enne K siiatulekut...

Üldiselt ostsin omale ka kolmanda ja viimase bloki õpiku ära ja loodan sellest ainest päris palju. Katab sisuliselt teooriatega ära kogu minu tegevuse Mobis. Ühe ainega kahe asemel jääb Mobi tööks üsna palju aega ja nädalaga olen sisuliselt jälle pooleli jäänud asjad kõik ära lõpetanud. Good me... Täna on juba aega omaenda asjadega ka sebida - kirjutan blogisse juttu, tegelen piltidega ja katsetan Mozilla Päikeselindu. Esmapilgul mitte just eriti võimas, aga samas ma pole ka General Motors'i president ja kui väga häda käes suudan vähemalt mingi mingi perioodi vältel oma tasklisti ja kohtumised ka isiklikus opmälus hoida.

Teisipäeval tegid Lorenzo ja Manuel peo, selleks, et rohkem naistele meeldida. See oli tore, sest sai kõik Maastrichti inimesed jälle üle vaadata, teretada ja Mehhiklased ning Itaallaased üle põsemusitada. Varsti ajasid turvamehed selle peo laiali ja kusagil kella nelja ajal tantsisin ma koos kahe Kolumblase, ühe Itaallase, ühe Hispaanlase ja ühe Mehhiklasega salsat ja mingit mangalet või manga-värki, mida ma pidada täitsa talutavalt oskama. Üritust sponsoreerisid Amstel, Lambrusco, Grants ja Saaremaa ja kõigil oli erakordselt lõbus. Mulle vist meeldib salsa, väga seks tants. Peaks K-ga kursustele minema või nii.

Täna on Ranoli sünnipäev ja varsti lähme vaatame poest, kes tänast õhtut sponsoreerivad - eellepingud on olemas Amsteli, Grolschi, Jack Danielsi ja Saaremaaga. Inimesi olla palju oodata.

Olge mõnusad...