10/26/2005

Eilse ja tänase päeva võitjad ja kaotajad

Eilse päeva võitjad on kaks inimest, kes Riias kohtumisel väga mõnusa mulje jätsid ning nüüd lähiajal Mobis tööle hakkavad.

Eilse päeva kaotaja on Eurolines, kes on Riia ja Tartu vahet pannud sõitma 16 kohalise mikrobussi ja sunnib mind autot ostma - mõttetu liigutus, mida lootsin veel mõned aastad tulevikku suruda.

****

Tänase päeva kaotajad on hommikujõmmid, kes minu kõrvallauas istuvad ja räägivadki päriselt juba pool tundi sellest, kes kellele pasunasse sõitis.

Tänase päeva võitja on minu bakalaureusetöö, juhul kui talle minu poolt täna korralik teema välja mõeldakse.

2 Comments:

At 12:33 AM, Blogger Leopold said...

Kus Sa hommikuti istud, et nii ehedat vestlust kuuled? Mobi kontoris vôi kodus köögilaua taga?

 
At 11:56 AM, Blogger Lauri said...

Istun TÜ kohvikus peahoone kõrval. See tehakse 7.30 lahti ja vara tööle tulles olen seal WiFi's, kuna ma ei viitsi omale selgeks teha, kuidas meie korruselt alarmi maha võtta. Meiega samal korrusel elav hambaarst ilmub aga tööle kell 8.30. Elu on keeruline :)

 

Postita kommentaar

<< Home