2/14/2006

FedEx ja BBDO New York

Need reklaamid on minu preguse hetke lemmikud ja nii paljudes reklaamiblogides kiidetud, et mul lihtsalt tuleb eelkõnelejatega liituda.

Autoragentuuriks BBDO New York ja kliendiks, nagu pildiltki näha, FedEx. Mõlemad visuaalid või installatsioonid või kuidas iganes te neid suvatsete nimetada kannavad kliendi sõnumit nii tugevalt edasi, nagu ma juba tükk aega näinud ei ole, tekitavad korraks peale vaadates ägeda "vau-efekti" ning, mis peamine, neis on ookeanitäis niinimetatud suust-suhu leviku potentsiaali. Mida muud minagi siin praegu teen.

Pildid laenasin muide selliselt kodanikult nagu Joseph Jaffe, kes on kirjutab sellist blogi nagu Jaffe Juice, mis on sissekannete arvukuse poolest nii produktiivne, et ma suudan ka parima tahtmise juures silma peale visata ümbes kolmandikule postidest.

Lisaks veab ta ka sellist podcasti nagu Across the Sound, mida ma kuulasin tihemini, kui Steve Rubel veel kaasautoriks oli. Hmm... tundub, et menüü pealkirjaga "minu armsaimad lingid" nõuab tekkimist.