2/04/2005

Esimene seminar ja varasuvine vedelemine

Hommikul oli siis minu kuulsusrikka karjääri esimene tutorial Maastrichti ülikoolis. Väga mõnus grupp väga mõnusate inimestega, kellest kõik on hollandlased või vähemalt kohaliku kooli üliõpilased. Kui ma siis ütlesin, et ma olen vahetusüliõpilane from Estonia, levis harras vaikus üle ruumi ja äkki hakkasid kõik minu käekäigu vastu huvi tundma. Peale paari fraasi ("is it riili mainös tventi in Estõunia?", "õu it riili saks", "tell mi äbaudit meen") olime nagu ammused tuttavad ja edasi läks libedalt.

Väga harjumatu on, et kui AH seminarides on läbi viija ülesandeks õhkõrna jutulõnga sekundhaaval õrnalt sikutada, et see jumala eest ei katkeks, siis siin on sinu ülesanne õigel ajal, kui seminar läbi saab, möla peatada. Inimesed arvavad siin asju ja see on väga tervislik välja arvatud kolumblaste puhul, kes arvavad, et nad arvavad asju, aga tegelikult ei arva.

Nagu selgus, siis mingiks perioodiks 11-16. märts lähen arvatavasti Hannoveri Mobiga Cebiti messile. See võib päris lahe kogemus olla ja messimüük ongi veel väga udune valdkond - saab oma esimese kogemuse kätte. Muide, Mobist veel niipalju, et Telleri blogis on vahepeal Mobi Igaühe M-äri kohta asju arvatud.

Ujumine jäi ära, sest Lorenzot oodates pandi juba ujula kinni - edaspidi tean, et itaalaaste 10 minutit on Eestis umbes 2 tundi. Samas, hea ongi - põlv, millele ma eile joostes haiget tegin, oli hommikul ikka päris häälekas ja andis märku, et talle see kooli kõndimise värk eriti ei istu. Ka jalgpallist targu loobusin.

Viimane hea uudis täna oli see, et sain lõpuks oma Mobi serveriruumis public.html katloogile avaliku juurdepääsu ja seega peate te alates täna õhtust hakkama aeg-ajalt taluma minu telefoniga klõpsitud madala resolutsiooniga pilte.

Kuna meil siis paistab mõnus kevadpäike ja on ilmselgelt mitte enam eriline jope-ilm, (põhjarahvaste jaoks ma mõtlen), siis teeme Ranoliga mõne Hollandi mõõdus õlle ja vedeleme teleka ees. Haige jalg on hea vabandus igasugusest füüsilisest liigutamisest loobumiseks terve nädalavahetuse jooksul.

Olge tublid.