10/26/2005

Efektiivsusest ja blogidest

Ad Age väidab ühe uuringu põhjal, et blogidesse sissekannete tegemine ja nende lugemine kahandab keskmise ameeriklase efektiivset tööaega 2,2% ehk siis minu arvutuste kohaselt 10 minutit ja 56 sekundit päevas juhul, kui kõik töötavad ameeriklased ajaveebidega igapäevaselt kokku puutuksid. Väidetavalt on vaid 25% tööajal loetavatest blogidest tööalased ning ülejäänud mitte.

Minu kahekümne neljast blogist, mis RSS-lugejas seisavad on täpselt pooled mitte otseselt tööga seotud ja nende läbi vaatamine võtab maksimaalselt ühe tunni minu päevast. Minu meelst jätab aga Ad Age'i käsitlus vaatluse alt välja kasud, mida reaalselt tööalastest blogidest saadakse ning sellega seotud efektiivsuse tõusu. Usun, et see suudab keskmise ameeriklase üheteiskümne minutise ajakao kuhjaga kompenseerida