Firmablogindus ja peakomplektindus
Peale üksikblogimise :) on mul kas lugejana või sirvijana või kaaskirjutajana kokkupuude nelja Eesti ettevõtte corporate blogiga...
Kaaskirjutan arusaadavatel põhjustel vaid Mobi omasse, kuid sirvin aeg-ajalt ka Sevenline'i ning Helmese oma. Skype'i ajaveebi loen isegi veidi tihedamalt.
Jah, pean tunnistama - selline post sündis suurel osal Skype'i valentinipakkumisest, aga heaks korporatiivajaveebinduse näiteks jäävad nad sellegipoolest.
Pealegi:
a) mulle meeldib see nende algatus
b) põnev oleks näha, kuidas nad nende peakomplektide saatmise adminniga hakkama saavad
Kes viitab veel mõnele põnevale ettevõtte blogile, saab präänikut.
3 Comments:
Sun on teinud lausa eraldi lehekülje www.blogs.sun.com, mille idee on "This space is accessible to any Sun employee to write about anything."
November 2005 Harvard Business Review artiklis "If You Want to Lead, Blog" kirjutab Sun Microsystemsi COO ja president Jonathan Schwartz, miks firma(juhi)d blogima peaksid.
Paar tsitaati:
"Remember when, not long ago, CEOs would ask their assistants to print out their e-mails for them, and they’d dictate responses to be typewritten and sent via snail mail? Where are those leaders now? (The last of my contacts of that breed just retired.) In ten years, most of us will communicate directly with customers, employees, and the broader business community through blogs...
Blogging lets you participate in communities you want to cultivate—whether it’s your employees, potential employees, customers, or anyone else—and leverage your corporate culture competitively."
Ma sattusin isegi Schwarzi artiklit lugema miski blogi kaudu, kus seda lingiti. Päris põnevad blogid on mõnel suuremal Lääne-Euroopa või USA reklaamiagentuuril.
Eesti firmade ajaveebid on aga kodusemad lugeda - ei tahaks uskuda, et neid ainult neli ongi.
Paper.ee
Kaja Pino kirjutab vahel tööjuttu kah kaja.esktreem.ee
Postita kommentaar
<< Home