3/03/2006

Mõistuse hääl

Hea, kui on alati keegi, kelle käest udupead saavad praktiliste otsuste langetamisel tarka nõu küsida.

***

Lauri says: halloo... kes kuuleb?

väikevend says: m

Lauri says: kle ma tahtsin küsida, et kui sa juba mu kinnisvara/remondi-nõunik oled ...

Lauri says: siis arva selle kohta ka miskit

Lauri says: http://motikakuulutus.ee

väikevend says: kaks korda võimsam kui saparozets

Lauri says: jeeeaaarrrrgghhhhh /kole motonägu ees/

Lauri says: kui sa tahaks panna 40k motikale, siis sina ei ostaks seda sellepärast, et ...

väikevend says: ei tahaks küll välimuspede olla, aga minu meelest on koledad veljed

Lauri says: :D ja sellepärast jääkski katki?

väikevend says: ja

Lauri says: kate mossil on ka nöbinina, aga ma seksiks temaga ikka kui vallaline oleks

väikevend says: ok

väikevend says: kate moss on see kes famaily guys pidevalt lauapraguesse kadus?

Lauri says: võis olla küll - ma pole seda osa näinud

1 Comments:

At 7:50 PM, Anonymous Anonüümne said...

juba iidne Hiina vanasõna ütleb: "Kui sul midagi tarka öelda pole siis juhi teemat kõrvale" :D

 

Postita kommentaar

<< Home