3/06/2006

Tunnistage üles!


Statistika on üks igavene lahe asi... Parandan, statistika on üks igavene lahe asi siis, kui selle saamiseks ise vaeva ei pea nägema. Minu lugejaid jälgib suure vennana eXtreme tracker. Jajah - just seesama jublakas seal numbrilugeja all. Täna kaevsin näiteks viidetes ja avastasin 3-4 uut blogi, kelle omanikud mind oma linkide nimekirja on lisanud ja keda ma nüüd suurema lugupidamisega kohtlen. (Märkus iseendale - ükskord peab endale ka selle listi tegema, siis koheldaks mind ka lugupidamisega.)

Asi, mida ma aga ei teadnud, on see, et kogu selle talletamise juures on ootamatult huvitavad erandlikud ja väikesed numbrid ning hoopiski mitte need, mis laiemaid trende kajastavad. Need üksikjuhtumid ei lase rahus olla ja nõuavad selgitust. Niisiis - tunnistage üles:

- kes on need kolm teravsilmset kodanikku, kes vaatavad minu blogi ekraaniresolutsiooniga 1600x1200?
- kes mind ühe korra Netscape 4 kasutades on vaadanud?
- mis nimeline kodanik on minu blogi Costa Ricalt uurinud?
- kes oli 06 Mar, Mon, 11:53:55 Soomes ja sealt mind Operaga seiras?
- kes on see üks mind külastanud inimene, kelle arvuti opsüsteem on "other than win, apple, linux"

Palun ilma keerutamata - ma tahan nimesid ning numbreid ja ma tahan neid kohe!